X

“HITTEL ÉS SZAKÉRTELEMMEL”

A vásárlókkal együtt segít a Lidl, karácsonyi adománygyűjtés indult az üzletekben

Szerző: Főadmin Bejegyzés: 2024. november 07., csütörtök 10:23

 

 

A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott, amelynek keretében a vásárlókkal együtt segítenek szebbé tenni a karácsonyt a rászoruló családok számára. A kezdeményezés részeként bármely Lidl áruházban 2024. november 11-24. között élelmiszeradomány-utalványokat lehet megvásárolni, az így összegyűlt adomány összegét pedig a Szeretetszolgálat élelmiszerekre váltja, hogy azok még karácsony előtt eljussanak a családokhoz.

 

A karácsonyi ünnepek meghittségét viszi el a rászorulóknak a Baptista Szeretetszolgálat adománygyűjtő kampánya: a cél, hogy minél több hátrányos helyzetben élő család ünnepi időszakát varázsolják szebbé.

 

Többféleképpen lehet segíteni

A kezdeményezéshez a Lidl Magyarország is csatlakozott, így a kampány keretében a vásárlók segítésével gyűjtenek adományokat. A Lidl-ben vásárlók a kasszazónákban található 500 forint, 800 forint, illetve 1000 forint értékű élelmiszeradomány-utalvány megvásárlásával támogathatják a Szeretetszolgálatot. A beváltott utalványokból ugyanis élelmiszercsomagokat állítanak össze a jótékonysági szervezet munkatársai és azokat még karácsony előtt eljuttatják a rászorulókhoz.

A jótékony célú utalványok mellett van más módja is a rászorulók támogatásának, ehhez pedig a Lidl karácsonyi filmjében felbukkanó plüss mosómedvét hívták segítségül. 2024. november 11-24. között Lidl Plus kuponnal kedvezményesen érhető el a plüssfigura, amelyekből minden, Lidl Plus kuponnal eladott darab árát teljes egészében jótékony célra, a Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány számára ajánlja fel a Lidl. Az így összegyűlt összegből a Szeretetszolgálat szintén élelmiszereket vásárol a hátrányos helyzetű családoknak.

 

Több száz rászorulónak lehet szebb a karácsony

Az összefogás, a kölcsönös segítségnyújtás a Lidl Magyarországnak is a szívügye. Ezt bizonyítja többek között az is, hogy az áruházlánc hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot karácsonykor.

Az idei karácsonyi kampányunkkal szeretnénk elvinni a karácsony varázsát a hátrányos helyzetű családoknak, azt pedig külön öröm, hogy ezt vásárlóinkkal együtt tehetjük meg. Nagyon örülünk, hogy a hagyományos karitatív célú adománygyűjtő kampányunk mellett áruházaink otthont adhatnak a Baptista Szeretetszolgálat rendhagyó kezdeményezésének is. Bízunk benne, hogy sok család karácsonyát tudjuk meghittebbé tenni”– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

„Nagyon komoly segítség az, amit a Lidl Magyarország vállalattól a múltban és az idei esztendőben egész évben kaptunk és kapunk, rendkívül hálásak vagyunk érte, hiszen sok száz rászoruló számára tehetjük szebbé az ünnepi napokat. Olyanokat támogathatunk, akik másként talán minden remény nélkül, nélkülözve lennének kénytelenek eltölteni a karácsony ünnepét. Reméljük, minél több vásárló él majd az adományozás lehetőségével, minél több család asztalára tudunk juttatni olyan tartós élelmiszerből, amit ezek a nehéz élethelyzetbe került emberek nem lennének képesek maguknak megvásárolni. Külön örülünk annak, hogy ezzel a hajléktalanszállóinkon és a fenntartásunkban működő családok átmeneti otthonaiban élő ellátottjainkon is segíthetünk. Köszönjük a Lidl Magyarországnak, köszönjük a jószívű vásárlóknak!” – tette hozzá Szilágyi Attila, a Baptista Szeretetszolgálat kommunikációs igazgatója.  

Az adománygyűjtő kampányokról bővebb információ a Lidl Magyarország oldalán található.

 

-----------------------------------------------------------

Lidl Magyarországról

A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 210 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 10.000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.

A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be. A Lidl Magyarország 2024-ben ismét elnyerte a Top Employer Hungary minősítést.

------------------------------------------------------------

 

 

 

KAPCSOLÓDÓ HÍREINK

Példát mutattak: gyermekotthonban járt a kosárlabda válogatott

Székesfehérvár - A magyar férfi felnőtt kosárlabda-válogatott nem csak a pályán, hanem a közösségben is példát szeretne mutatni. A játékosok a stábbal együtt minap meglátogatták a Baptista Szeretetszolgálat fenntartásában működő székesfehérvári Befogadlak Baptista Gyermekotthont, hogy időt töltsenek a gyerekekkel, inspirálják őket, megismerjék mindennapjaikat.

Dr. Szilágyi Béla: A reménység, a méltóság és a szeretet ünnepe

Törökbálint - A közmédia tizenharmadik alkalommal meghirdetett, Jónak lenni jó! adománygyűjtő akciója idén a Baptista Szeretetszolgálat munkáját és az általunk fenntartott Tábitha Gyermekhospice Ház működését, illetve egy új hospice-ház építését támogatja.

„A szolgálat módja Jézus követése, azt tenni, amit Tőle láttunk”

Egerszalók – A 2024-es esztendő országos vezetői konferenciáját október 24-én Dr. Szilágyi Béla, a Baptista Szeretetszolgálat elnöke nyitotta meg. Köszöntötte mindazokat – mintegy száz intézményből százhetven résztvevőt –, akik a segélyszervezet szociális és oktatási területéről, a központi irodákból, a segítségnyújtás legkülönbözőbb helyszíneiről érkeztek a kétnapos tanácskozásra.

Lap tetejére